duminică, 20 decembrie 2009

Plictiseala?! Nooo!

Salutare,
Uite ca am ajuns sa am blog.
Am tot fugit de moda asta si tot am acum prima postare pe blog.
De ce am fugit?
Pana acum am considerat ca sunt destul de putin organizat pentru a-mi putea tine un jurnal.
Si?
Pai cum sa-mi fac blog? Daca jurnalul mi-l fac pe o agenda pentru mine, blogul este pentru toata lumea. Daca jurnalul nu-l mai folosesc ... asta e. Ma iau de urechi singurel si poate ma iert. Daca uit sa scriu pe blog ma vedeti toti si nu mai am scapare.
OK. De ce acum?
Simplu. Vreau sa devin mai ordonat. Si pentru a-mi fi mai simplu apelez la ajutorul vostru. Ce ziceti? E ok?

Un comentariu:

  1. Este ok, cu conditia sa te tina. Si spun asta de pe pozitia unui proaspat blogger, caruia i-a mai pierit putin entuziasmul de la inceput. Dar pe mine inca ma tine. Asa ca ma voi implica personal in te tine ordonat :)...

    RăspundețiȘtergere